Molts
de mestres donen molta importància als deures i, per això, manen
moltíssims d'exercicis a casa als seus alumnes. O si no, també els
hi fan endur-se'n les tasques que no han acabat a l'aula.
Si
el nin no ho ha entès a l'escola l'explicació i no ha sabut fer la
tasca, el que no hem de fer és que els nins s'enduguin les feines a
casa. A casa, els qui hauran de fer de mestres són els pares.
Més
que això, m'agradaria parlar de la necessitat de fer els deures.
Realment, si s'ha fet una bona pràctica a classe, no són necessaris
els deures. És per això que hem d'arribar a un nou concepte i a una
nova metodologia, on els nins es sentin protagonistes. Ha de ser un
aprenentatge molt més vivencial, ja que és així com realment els
nins aprenen.
A
més, si ens centram amb els nins que tenen un reforç dins l'aula, o
que presenten certes dificultats, quina millora els hi feim si els hi
manem deures?
A
casa tendran les mateixes dificultats per fer les tasques que dins
l'aula. Moltes vegades, ni tan sols se'ls hi adapten els deures.
També
s'ha de pensar que no tots els nins poden comptar amb el suport dels
seus pares a l'hora d'ajudar-los a fer els deures.
No hay comentarios:
Publicar un comentario