lunes, 23 de mayo de 2016

REFLEXIÓ TEMA 5: ALUMNAT AMB NECESSITATS ESPECÍFIQUES DE SUPORT EDUCATIU

El tema cinc l'hem preparat entre tots els alumnes per grups.

Cada grup tenia una tipologia d'alumnes NESE a desenvolupar.

Resultado de imagen de aprender juntosLa veritat és que ha estat una pràctica molt enriquidora, ja que ara tenim de cada tipologia un gran treball ben aprofundit i, no només, del que s'encarregava el nostre grup. D'aquesta manera també comptam amb treballs que ens poden ajudar en el dia de demà per fer la nostra tasca docent i saber com actuar davant aquest tipus d'alumnat.

Cada treball també té un apartat amb plans d'actuació i un recull d'activitats que ens poden servir per poder dur a l'aula.

No són molts de mestres des de la UIB que tenen en compte que els treballs els hauríem de poder compartir per aprofundir més en el tema i, aprendre els uns dels altres.

A més, a l'assignatura d'Atenció a l'Alumnat amb Necessitats Específica de Suport Educatiu a l'Escola, hem realitzat amb els nostres companys, algunes de les activitats que hem proposat en el nostre Pla d'actuació. D'aquesta manera també veim com un aprenentatge vivencial és molt més pràctic, que no un aprenentatge tradicional.
Resultado de imagen de aprender juntos

Aquests han estat els temes realitzats:

  1. Discapacitat motòrica
  2. Trastorn de comportament
  3. Alumnes hospitalitzats
  4. Discapacitat intel·lectual
  5. Discapacitat auditiva
  6. Discapacitat visual
  7. TDAH
  8. DEA
  9. Autisme
  10. Altes capacitats

No hay comentarios:

Publicar un comentario