viernes, 4 de marzo de 2016

BENVINGUTS



El meu nom és Ylenia Sánchez i tenc 21 anys. Sóc una estudiant d'Educació Primària de la Universitat de les Illes Balears.

Actualment estic cursant el meu quart a la universitat. És a dir, hauria de ser el meu darrer any. Però per diferents motius he hagut de distribuir les assignatures de diferents maneres per tal de poder-les cursar.

Aquest bloc va dedicat a l'assignatura de menció Atenció a l'Alumnat amb Necessitat Específica de Suport Educatiu a l'Escola. Dins aquest bloc publicaré diferents reflexions sobre l'assignatura, informacions que trobi interessants per comentar o pròpies experiències.

Resultado de imagen de colegioAquest semestre també he començat el meu primer pràcticum. Les estic realitzant a l'Escola Pública de Son Ferriol, al curs de primer. Fa molt poc temps que estic fent-les, i encara estic observant el funcionament. El que sí que he pogut veure és que la mestra de suport participa molt a l'aula i hi és molt present. Així que esper aprendre molt, ja que a l'escola es pot veure realment si una cosa pot funcionar amb els nins o no.

D'ençà que vaig començar la carrera sabia que aquesta era l'assignatura de menció que volia fer i, de fet, el primer any no vaig poder entrar perquè no hi havia places i vaig haver d'esperar a entrar-hi.

Realment no sé donar un únic motiu que englobi el perquè m'agradaria ser una mestra de suport. Tal vegada és perquè des de sempre he viscut situacions relacionades amb temes de suport escolar. A la meva família hi ha casos de necessitats i moltes vegades ens hem queixat o n'hem parlat, que a l'escola no se li dóna l'atenció suficient a aquests alumnes, o que moltes vegades no se'ls ajuda.

                                                     Resultado de imagen de niños colegio

Per això, pens que tots som capaços d'aprendre i de demostrar als altres tot el que podem i sabem fer. Tots podem arribar al mateix lloc, encara que no a tots ens costi el mateix. L'únic que hem de fer és anar adaptant el camí, o també aturant-nos i tornant a començar.


Resultado de imagen de capacidades dibujoM'agradaria d'aquesta assignatura arribar a aprendre una petita part de com poder ajudar a l'escola als nens, com saber trobar les eines més útils. Si bé, he d'afegir que això no només és feina del mestre de suport. Pens que és feina de tots els mestres i de totes les persones que es troben en contacte diari i que treballen amb infants saber com potenciar les seves capacitats.



No hay comentarios:

Publicar un comentario