Com
diuen: cada nin és un món. Aquesta dita l'hauríem de tenir present
tots els mestres cada dia.
Volem
que els nins aprenguin amb una hora, un concepte totalment nou per
ells. Que amb un mateix cop, facin tots els exercicis, i que, després
d'una hora d'explicació, canviem d'àrea i que tornin a estar
concentrats i es tornin a posar a fer feina.
És
ben cert que hi ha nins que són capaços de poder fer feina bé i
concentrats. Però n'hi ha d'altres que necessiten molt més temps.
Cadacún
de nosaltres tenim un ritme diferents d'aprenentatge, i no sòls
aixó, també, depenent del tema que tractam a classe i de la forma
que ens la presenten, ens motivarà més o menys.
Tot
això es pot relacionar amb les intel·ligències múltiples:
- Corporal-cinestèsica
- Intrapersonal
- Lingüistico-verbal
- Lógico-matemàtica
- Naturalista
- Interpersonal
- Visual-Espacial
És
a dir, cadascún de nosaltres té una capacitat més o menys major
per una d'aquestes intel·ligències.
El
que hem de fer els mestres, és proporcionar als nins les eines o les
activitats tant variades com sigui possible per així poder
adaptar-nos als ritmes dels nins.
No hay comentarios:
Publicar un comentario